drop drip

vaknade imorse av att det regnade, skönt att klockan bara var 06:15 så jag kunde somna om.
när jag och ebba skulle till dagis så snubblade hon på dörrkarmen och ramlade nerför trappen,
det är ju dock bara två trappsteg men hon skrapade upp lite på benet och lite i ansiktet. jag hade så svårt att hålla mig för skratt då det såg så himla roligt ut när hon ramlade, men hur bra är det att gapskratta när hon är jätteledsen? nej, jag fick fnissa lite senare istället.
idag har jag hållit på att provpacka lite, det är helt otroligt vad grejer jag har kastat, äger jag ens några saker längre? iallafall så sa ju sofia förut att hennes pappa skulle hämta grejerna men så blir det inte, eller han hämtar hennes grejer och jag ska skicka med mina tavlor men resten får jag försöka få hem på eget vis! herregud vilket heldagsjobb, hur som helst tror jag inte det är helt omöjligt iallafall.
nu ska jag titta på senaste avsnittet av fyra bröllop och se vem som vinner, sen kommer sofia hit och ser på film, tror att det blir i am number four som visas ikväll, eller black swan kanske fast den har jag redan sett.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback