dagens fail

cyklade till affären och skulle panta, hade jättemycket pantflaskor så det skulle täcka morgondagens inmundigande av alkohol.
när jag pantat och kommit upp i 4 euro så fanns det två knappar på maskinen. den ena stod det ''pfand'' på och den andra stod det ''spende'' på och sen var det en gaffel och en sked på knappen, jag trodde det betydde spende som att man skulle använda kupongen i affären och inte plocka ut pengar, MEN SÅ VAR DET INTE! utan då gick pengarna till ''välgörande endamål'' typ, ingen aning om vart dom gick men jag fick ingen nytta av dom pengarna iallafall, apjävel också.

murvas! vilken fin design :D nu blev jag sugen att göra om min hehehe.. missyou! valfritt antal pussae <3

2011-06-23 | 21:22:34

HAHAHAH ÅÅH JAG DÖR! ligger och skrattar för mig själv, haha fyfan vad surt!

2011-06-23 | 22:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback