bring me up, bring me down

annas föräldrar var supertrevliga, annas pappa erik påminde fruktansvärt mycket om min morfar när han pratade och lite i utseéndet. det var nästan jobbigt ibland, fy vad jag saknar min morfar och vad skönt det ska bli att få komma hem och vara på gogen med honom. sämst dock att han bor ute i pappas hus och jag får kalla kårar av att bara gå in genom ytterdörren där, men jag får flörta med morfar så får han komma till grytan istället.
annas pappa försökte dessutom muta mig att komma till torekov en vecka, dom bor i ett hus precis vid havet och vi skulle åka båt och grejer.. SYND att man inte är gjord av pengar och slipper jobba, men sånt är livet.
nu ska jag ha lite fridatid, som betyder dricka te och läsa bloggar! 
torekov, den sved.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback