blueberry

har haft en underbar dag med aino och leo.
åt lunch i winterhude i regnet, sen gick vi i lite butiker och så.
rea är ju alltid uppskattat, speciellt när det är saker man suktar efter! t.ex i love.. cosmetic limited som alltid är en vinnare. istället för raspberry&blackberry blev det nu blueberry&smoothie som fick följa med hem, både duschgel och bodybutter. lär ju inte få ner det i väskan hem så det blir SKYNDA SKYNDA att använda upp det innan.
sen har jag skypeat med både lillasyster och lillebror idag också, mina små gopluttar! dom visade lite olika saker i camen, lillasyster visade vad hon hade köpt på stan och lillebror visade sin telefonräkning som han tyckte var dyr, hahaha. 
nu ska jag snart cykla ner till moritz och lotta för att passa dom en stund ikväll, passa på och gosa riktigt mycket ska jag göra eftersom det är dax att flytta till sverige igen snart. 
jag börjar faktiskt få lite panik rätt vad det är.. jag menar, till sverige? jag kom precis på att jag inte ens har ett rum hemma, eller har jag det? mamma, har jag det? eller vilket isåfall? nej, jag får ringa mamma sen och prata lite.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback