äkta lycka

imorse vid 8 klev jag upp, trött som tusan men det löste sig efter en timme och på s-bahn påväg till flygplatsen var det glad musik som spelades i hörlurarna och jag tror jag flinade hela vägen.
flyget var lite försenat och jag blev trampig. ivrig som jag var gick jag runt i cirklar och väntade på att dom skulle komma ut genom dörrarna någon gång.. och det gjorde dom, och som ett lyckorus genom kroppen, ja ni vet sådär så det rycker i alla kroppsdelar ville jag bara skrika rakt ut men jag höll mig och flamsade bara i lagom mängd! när jag stod där sen och kramade om carina så bara sprutade tårarna rakt ut och jag var så frukstansvärt glad över att se dom. det suddade ut precis all hemlängtan och ont i magen jag haft senaste veckan och nu är jag så glad igen! vi har haft en så himla mysig dag och vi har skrattat, och skrattat, och flamsat, och skrattat och nu så har jag krupit ner i bäddsoffan för att titta på det sista bigbrother-avsnittet för den här säsongen.. imorgon är det ju final och det taggar vi till! 
fick dessutom en stock snus idag i tidig födelsedagspresent så ni kan ju gissa om jag kommer somna gott inatt? ja, sova som en prinsessa kommer jag göra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback