we gonna save the world tonight

hej. jag är ensam hemma nu. c&n skulle komma hem klockan fem sa dom men fortfarande har jag inte sett skymten av dom! nu har jag tagit mig ett glas vin, börjar få livet åter känner jag. haha, välkommen till fridas alkis-blogg allihopa. nej, ni får älska mig som jag är eller ge fan i att läsa, ingen tvingar er! måste inflika att det var väldigt snygga bilder här, hahaha jag dör. annars då? ja, det är bättre i bröstkorgen, nu gör det inte ont när jag rör mig längre men jag dör om man trycker där, smärta.
nu ska jag sitta i min ensamhet och fundera lite, jag har lite grejer att gå igenom med mig själv, bl.a sen igårkväll och eftersom ingen annan skäller på mig får jag helt enkelt göra det själv! jag ska vänta på att denize hängt klart på grönan med sin familj och sen drar vi till lotta!
kom föressten på att man borde göra en partylåt som heter jag ligger aldrig nykter. det finns ju vill du ligga med mig då (som inte heter det, men vi kan låtsas) och sen finns det jag dansar aldrig nykter och jag kommer, så hur bra vore det inte om man slog ihop dom bara? jättebra, musikkärriären här kommer jag!












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback