negerbajs

vilken skitdag, jag kom inte in på högskolan.
helt galet att livet kan kännas så värdelöst för det, glädjen bara rinner ur som vätska.
får väll hoppas på andra antagningen, men orka fortsätta hoppas när man hoppats sen i mars utan resultat...

jobbet var iallafall roligt som vanligt. vi hade en diskussion huruvida man dansar nykter eller inte och min kommentar till detta är enbart NEJ och sen bifogar jag ugglas låt till det! vad vart det för konstig version av den föressten?





när vi endå pratar om alkohol så ska vi fira denize imorgon och jag längtar så himla mycket, det ska bli så roligt! när hade jag en utgång senast? ja, det var väll sista utgången i hamburg och det var på midsommar så det är nästan en månad sen, herregud! helg-alkisen, hej hej. det kanske blir min framtid nu när jag inte kom in på högskolan, alkoholiserad? det är ju typ ett yrke, ett heltidsjobb iallafall! tar och börjar nu med ett glas vitt vin, fast mest för att jag tycker synd om mig själv. var föressten till globen idag och skulle köpa lite nödvändigheter, tänkte tröstshoppa någonting men det enda jag hittade var en foundation.. way to go där.

nu ska jag packa om min väska, packa i en lite mindre väska inför morgondagen!
men hoppas ni kom in på högskolan iallafall, era lyckliga jävlar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback