mina goda teorier

nu var det längesen, eller?
måste kolla när jag uppdaterade senast.
okej det var den fjärde juli, nu ska vi se vad som hänt sen dess.. var är min filofax?


tisdag, onsdag, torsdag och fredag förra veckan bestod av storsjöcupen och ständigt fotbollstittande.
molly förlorade finalen och moa semifinalen, det var mindre roligt.
under de dagarna hann jag även med att hänga på relaxen, vara på soptippen, hämta alla mina grejer MED VÅLD (jag slog upp hänglåset med en hammare eftersom han inte ville låsa upp) hemma hos morgan (inte värt att kalla honom pappa längre) och sen rensade jag alla saker och guuuuud vad mycket roligt jag hittade!
var på bio med sandra på tisdagen, vi såg bad teacher i en biosalong med endast sex personer inkl. oss i och det är så mycket bättre tycker jag då man kan asgarva utan att skämmas, haha.
hängde med hanna också, vi gjorde väll inte annat än att snackade skit, kollade på folk och skvallrade som vanligt, haha. drack lite cider med anna en kväll, herregud vad roligt vi hade, topp det.

i söndags 15:14 gick tåget tillbaka till stockholm igen och i måndags började jag jobba.
hur bra som helst är det. martin, carro, josefin, julia, rastia och viktor är ''i min ålder'' allihopa så vi har jätteroligt hela dagarna.
fick föressten schemat till priden idag, kanon det. kommer förhoppningsvis bli jätteroligt det också.

börjar faktiskt fundera på varför jag sökte högskola i östersund när jag ändå måste ta studielån.. det var just därför jag sökte i östersund för att slippa det men nu hade det väll inte spelat någon roll? fan också, kom precis på det, vad var det för mening då? en ''studentbostad'' i östersund eller i södra delen av sverige? låt mig tänka.. hmm.. hahaha, skjut mig. vet föressten inte än om jag kommit in, jag har ju ställt in mig på att jag inte gör det men vi får väll se imorgon eller på fredag när ansökningsbeskedet kommer.


har umgåtts med ida, emma, denize, bajjan och lilla hugo senaste dagarna. livet är underbart.
ikväll är det fotbollskväll, sitter hemma hos ninni & carina just nu och ska kolla första matchen.
imorgon ska jag sova här på alingsåsvägen också, mys.
på fredag är det ju denize födelsedag och då är det fest, riktigt mycket fest och idag har jag varit på bolaget för andra gången i mitt liv och JAG DÖR vad dyrt det är! (tyskland jag saknar din billiga alkohol) men det kanske resulterar i att man inte dricker så ofta? eller inte, haha.

Det är rätt Frida,det är bara att slå bort hänglåset! Skulle jag också ha gjort! :)

kram till dig

2011-07-14 | 09:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback