i dårarnas natt

fick skjuts av josephines mamma till solna efter jobbet för att hinna till banken, guld värt då jag äntligen hann dit innan det stängde.
förde över pengarna till hanna så nu är det klart! rhodos here we come. fan vad skönt att kunna följa med och slippa sitta och lyssna på när kompisarna pratar om det år efter år.
strosade runt i lite butiker också, hittade allt möjligt bra men det är sjukt vad det kostar ÄVEN fast det är rea? galet.
två bikinisar och en bh från twilfit, twilfit är inte lika billigt som typ H&M men man får ju det man betalar för..
två tröjor, två par skor, en mp3 så jag slipper släpa mobilen ner till köket på jobbet och en liten mp3 som ser ut som en kork är tusen gånger enklare att handskas med och om det skulle mosas eller gå sönder så var det careface.. haha.





nu håller ninni & carina på att packa här, tro mig om man får skratta. dom ska ha med sig bullen pilsnerkorv? hahaha. packa, packa om, packa bättre, för tungt, packa lättare, lite mer, hahaha.
det regnar, tråkigt väder. det gör dock inget när man jobbar hela dagarna, men i helgen kommer sandra hit och då vill vi ha sol! la cucaracha med världens bästa kollegor på fredag och vinkväll med utgång efteråt hos lotta på lördag! underbart att ha helgen planerad redan på måndagen, det gillar vi.


nu ska jag duscha, kasta in musik i mp3'n och sen krypa ner i sängen och kika på tv.
uppstigning 04:20 även imorgon, det gick faktiskt väldigt bra imorse. jag trodde jag skulle vara död men icke!




bullens pilsnerkorv, samt världens bästa faster & gudmor.
hoppas ni får världens bästa veckor i spanien, det kommer bli tomt i lägenheten utan er!
roligt dock att få bo själv i två veckor, upp till bevis! första gången i mitt liv, kanske var på tiden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback