biotin

ligger hemma.
hostar, svettas, sover.
grät dom ett litet barn förut, det kom som från ingenstans.
framtiden är jobbig, som en dimma som bara breder ut sig överallt..
anna ringde förut och berättade hur mycket dom saknade mig, frågade om jag inte ville komma till tyskland och vara med dom ett år iallafall. lotta stog och ropade frida i bakgrunden.
smärta inombords, jag saknar dom jättemycket.
sen grät jag när vi lagt på, man måste få vara vilsen ibland.
när jag endå höll på började jag tänka på pappa, den jäveln. vad gjorde jag för ont för att förtjäna en pappa som honom? satans jävla gubbjävel.
avsmak, motvilja, hat, vämjelse, antipati, vedervilja, fasa..
så! nu har vi avreagerat oss över det så nu kan vi skriva lite om bra saker istället.

i torsdags kom sandra hit, då hade vi myskväll med josephine och kollade på film och grejer. eftersom vi var ledig i fredags från jobbet åkte vi till solna och shoppade på dagen. på kvällen var vi ut med jobbarkompisarna och det var hejdundrande roligt! jag och sandra slutade kvällen i en taxi påväg hem efter att ha vart på after med simone & lotta också.
igår var vi också ut, var på sommar för första gången och jag hade jätteroligt! har hört blandade åsikter om det stället men jag tyckte det var riktigt nice. imorse hittade jag inte mitt bankomatkort och fick typ panik! ringde iallafall och spärrade det. när jag vart och sagt hejdå till sandra som skulle flyga hem idag så hittade jag bankomatkortet av en slump och kunde inte hålla mig för skratt.. och jag tänker inte säga vart jag hittade det! hahaha. iallafall så fick jag klippa det och slänga det eftersom jag redan spärrat det, så nu måste jag till banken imorgon IGEN så man har några pengar.. dom lär ju ge mig klippkort på banken snart, haha.


nu ska jag ta lite hostmedicin och krypa ner i sängen igen. nördar greys anatomy och nu har mc.steamy precis trampat in så nu blir det ännu trevligare att titta!
uppstigning som vanligt 04:20 för jobb imorgon, okristligt! men det ska nog gå bra då jag har världens härligaste jobbarkompisar.. it sucks föressten att arasta slutade förra vecka, kommer bli ett tomt hål så att säga.






hej min underbara! Om inte alls sa langa ska jag krama om dig igen :) <3

2011-08-01 | 11:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback