bedöva mig

hade bättre saker än att skriva det jag tänkte förut, careface.
kan inte med ord beskriva hur bra jag trivs på jobbet! okej, det är jäääävligt slitsamt ibland och man stressar i åtta timmar men där emellan är det bäst. världens bästa jobbarkompisar, underbara jobbardagar vi har. vi skrattar tills vi avlider. det är precis som i skolan, och jag har verkligen saknat att skratta såhär mycket varje dag, lycklig.

rhodos var fullbokat, skitoxe! det blir antagligten alanya istället. om linda kunde rappa på så vi kan boka imorgon vore det bra. så om du läser detta linda HEJJA PÅ, haha.

nu ska jag krypa ner i en tom lägenhet och titta på greys, skönt att vara ensam faktiskt.
längtar dock till på torsdag kväll när zazza kommer, då blir det tjejmys med henne och världens bästa miffo.
på återseende imorgon, jag tänkte föressten visa de fina förrätterna och efterrätterna jag gjorde då.


puss, godnatt, hejdå.


'' så många stjärnor som har fallit alldeles för unga, men vi lägger aldrig av ''


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback