white wine

idag hade dom ju bara snuskiga smaker av ben&jerrys på affären.. typ en med nötter, och en med karamell typ?
köpte iaf vanlig vaniljglass men den var till min stora besvikelse skitsnuskig. suck..

nu har jag iallafall ätit lite sen middag med familjen samt två gäster och det var jättegott, modern pastarätt med spenat & förskostfyllning av något slag. iallafall så är jag typ död nu, kommer säkert somna snart.

har ett vinglas stående på bordet som vill bli uppdrucket,
men vi får väll se... haha.

dagens goda gärning:
ja, dagens goda gärning var när jag gick till klädinsamlingen med mina kläder som jag rensade bort.
jag tycker att man istället för att kasta typ trettiofem plagg i papperskorgen kan ge dom till behövande, det är väll det minsta man kan göra? kändes bra iallafall, tänk om det kommer någon uteliggare i min gamla rosa peak t-shirt om några dagar! hahaha, jag dör.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback