we lost it all..

dansen ikväll var svår, dessutom glömde jag min sportbh hemma och det var ingen höjdare vill jag lova, haha.



nu har jag kollat på tredje butterflyeffect-filmen och den var riktigt bra tycker jag,
det var ju massa blo, köttslamsor och motorsågar med så det kan ju aldrig bli fel?
jag kanske borde söka hjälp när man tycker sånt är faschinerande? blod liksom..



imorgon är det sovmorgon som gäller, och jag har ingen brådska att gå och lägga mig!
sitter och funderar som så många andra kvällar på nästa tatuering, ja en till ska jag ha.
jag ska gå ner några kilon först och sen ska jag klämma in en över revbenen på vänster sida!
jag funderar på att fortsätta det italienska språket men det blir inget citat denna gång tror jag utan det lutar åt att det blir en mening från en älskad sångare och om det blir winnerbäck eller thåström har jag inte kommit fram till än!
funderar även på om jag skulle skriva ett ordspråk som handlar om familjen, något i stil med familjen är hjärtats fosterland som skulle vara famiglia è patria del cuore på italienska men jag vet inte..
jag kan tycka att det skulle vara fint att skriva No more worries, rest your head and go to sleep.
Maybe one day we'll wake up and this will all just be a dream
också eftersom det är så himla mycket jag..
men jag blir galen för det finns så mycket bra... AH! nej, jag får fundera vidare någon annan gång..
texten nedanför är också bra, men det ska iallafall se ut typ såhär:








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback