vart är min dammvippa?

igårkväll var anna och sofia här och kollade på film och myste med mig, supertrevligt!
känns tråkigt att anna ska flytta till england men sånt är livet..

imorse klev jag & sofia upp, sen begav vi oss till LFC för det hittills absolut jobbigaste träningspasset!
trodde jag skulle dö där ett tag, men jag överlevde.

nu har jag letat min dammvippa i en halvtimme snart, vart la jag den?
så fort sofia kommer hit ska vi åka till elbe en sväng,
ikväll blir det vinmys med härligt sällskap hemma hos mig eftersom familjen är bortrest..
det gäller att ta tillfällena i akt som det så vackert heter.







är det inte dammvippan du håller i på bilden?

2011-01-30 | 22:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback