tragiskt

hittade en video på facebook som spelades upp på våran mösspåtagning, massa bilder från gymnasiets tre år.
jag hade typ glömt bort att den existerade men nu till meningen med detta inlägg:

när jag ser filmen så sitter jag och tänker på min högstadieklass?
jag sitter och tänker på sjätte klass, sjunde klass, åttonde klass, nionde klass istället?
det måste vara de bästa åren av mitt liv hittills, visst var studenten hur härligt som helst och min gymnasieklass var bra. men jag är inte den som går runt och säger att jag hade världens bästa gymnasieklass för det hade jag inte, dock fick jag ännu fler vänner för livet under gymnasietiden.

men högstadiet, alltså högstadiet..
amanda jag vet att du läser detta och det är SÅHÄR nära att det nästan kommer en tår alltså,
bara den grejen när johan satt och petade sig med hela handen i käften på idrotten? eller när elin kutade in i projektormaskinen? när vi hade pratat in alla svaren på fysikprovet på en mp3? när vi bytte namnen på tågbiljetterna innan klassresan? eller när rickard svarade på frågan vad man skulle tänka på innan man tillagade kyckling, att den skulle vara död? eller när vi kastade grahamsbullarna inomhus? eller när vi kastade snöbollar inomhus? eller när vi satt och kastade ut saker genom fönstret när vi hade matte? haha jag dör, världens bästa.










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback