sofia: '' jag är både intelektuell och kan prata om sex... ''

igår när jag och sofia kom till gymmet trodde vi att det var ett skämt när dom sa att vi skulle knuta på oss en sjal runt höfterna innan bollywoo-aerobics men si det skulle man göra.
trodde jag skulle dö när det visade sig vara värsta ''bombay dreams'' passet men det var skitroligt och dessutom jobbigt så jag funderar på att skita i kören på onsdagar framöver och gå på det passet istället..
ett roligt pass eller finska folksånger? hmm..

sen när vi kom hem åt vi fruktsallad och sen babblade vi som vanligt på till fram emot klockan två,
jag skrattade som en gnu där ett tag.. ah, jag älskar att skratta tills jag inte får någon luft nästan!

jag kan inte skriva ner allt som sades,
men några roliga grejer iaf..

s: alltså, vad tycker du om för killar egentligen?
f: svårt att förklara..
s: men jo, försök!
f: men alltså, det går typ inte..
s: jo, nu ska vi prata om det här!
asgarv
f: ja men killar som har någonting mystiskt, något outforskat typ, ett lik i gareroben om du fattar..
s: som en g-punkt på ryggen typ?
asgarv
f: men alltså nej, någonting djupare liksom..
s: vaddå, som diabetes typ a eller?
asgarv
f: det ska ju vara lite spännande och osäkert!
s: det du trodde var knark var ju diabetes..
asgarv


alltså jag vet att typ ingen fattar men meningen är att jag ska kunna läsa detta om några år och komma ihåg, och kunna asgarva lika mycket som inatt..



Hahahahahaha de där va så jäkla bra ..värsta femettan........hahahahahahaha......

puss

2011-01-22 | 08:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback