skräckblandad förtjusning

familjen annorlunda är ett av få program tv4 visar i utlandet.
det är ett program jag både älskar och hatar, skrattar åt och blir rädd av...

nio ungar och bo i en liten lägenhet?
tre tvättmaskiner med kläder varje dag, hela veckan?

det är fint med barn, men i lagom mängd.
det kan ju inte vara skönt att ha nio små barn mellan åldrarna 0-6 år typ, hur får man till det ens en gång?

är det inte svårt att räcka till för alla barn? att kunna visa alla barn kärlek?
när jag var liten tyckte jag och mina kompisar att tre syskon som jag har var jättemycket,
men det känner jag är lagomt.. men om man börjar ha upp mot åtta, nio, eller tio ungar så vet jag inte.

jag som inte vill ha ett enda barn har väldigt svårt att förstå tyvärr...






ja herrejävlar...
när hinner mamman och pappan ens GÖRA barnen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback