shoreline

har kommit hem från LFC nu efter att ha pressat min otränade kropp tillsammans med sofia,
nu har jag hunnit andats ut några minuter och ätit den godaste apelsinen jag någonsin ätit.

jag ska snart hoppa ner i sängen och läsa ett kapitel ur boken åse av denise rudberg som jag börjat läst nu innan jag ska sova. måste somna i okej tid ikväll eftersom jag ska kliva upp klockan åtta imorgon för att hinna till BVC hahaha nerrå, men till BBP som betyder bauch, beine, po och det passet börjar klockan tio. bauch, beine, po betyder mage, ben och rumpa så när jag skriver BBP så vet ni vad jag menar sen, yes!

sitter och skriver med hanna på msn just nu. hanna min hanna..
blä, ibland är det ofattbart smärtsamt vad jag saknar mina kompisar hemma i sverige!
förstå att bara få sitta och skvallra och skratta, åh.
hur som helst så kommer frugan hit i juni när hon har fått sommarlov,
underbart.

nej, nu ska jag gå och krypa ner!
puss och godnatt.






måste bara inflika en sak till..
min pappa är så jävla sämst, han är verkligen det!
när vi träffades innan jul så skulle han bättra sig och höra av sig, han skulle ringa och mejla.
hur tror ni det blev? han skickade ett sms på julafton, suck.
han ringde för någon vecka sen för att tjata om hur viktigt det var med ekonomin när man pluggade typ?
visst, jättebra.. men när han ändå ringde så frågade han inte hur det var, hur resan hade gått, hur nyår hade varit, ingenting i den vägen.
nu har han inte hört av sig något mer, jag blir så jävla less!
jag skulle vilja slå honom tills han fattar något, tills poletten ramlar ner men jag orkar inte ens maila och fråga vad han har för fel.. jag skiter i allt, jävla fan.

lilla pupen <3

2011-01-21 | 08:59:04

Ja men eru förvånad Frida ?

Han har väl visa tidigt VAD som är viktigt för honom nu för tiden...det är inte hans (fyra) 4 barn iaf...vilken jävla loooser !

2011-01-21 | 23:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback