scary night

alltså detta var det mest sinnessjuka.
inatt strax efter tolv vaknade jag av att det var någon jävla idiot som sköt med en pistol eller ett gevär bort vid vägen.. om det var ett gevär eller en pistol kan inte jag avgöra eftersom jag inte är kapabel till det men jag höll på att kissa i sängen!
jag höll andan och låg och stirrade in i väggen hur länge som helst, kunde inte somna om..
jag hör fortfarande dom där två smällarna! törs man gå ut eller?
jag försöker intala mig att de var någon som slog en stooor slägga över någonting men det går inte, så många beckfilmer jag har sett så är jag övertygad om att det var ett gevär eller en pistol! haha.

nu ska jag åka till LFC och träna såhär på morgonkvisten,
sen ska jag sätta upp den nya spegeln som jag fått!

hej så länge,
puss.





HÅLL DIG INNE.....

PUSS.

2011-01-28 | 15:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback