satulinna

kom nyss hem från kören, vi ska ha ett samarbete med finska kyrkan och vi ska sjunga två finska sånger? hahaha jag dör! jag är verkligen katajävlafuckingstrof när det gäller det finska språket... tur att fia har finskt påbrå så hon kan hjälpa mig.

imorgon har jag sovmorgon, ska som vanligt försöka hålla mig vaken så länge som möjligt! mogen jag är va? haha.

jag har kommit på att jag älskar att somna på soffan, jag drömmer alltid så sjukt störda och roliga saker då... dessutom vaknar jag jämt av att jag pratar i sömnen och det har jag aldrig gjort förut?







man kanske skulle bli blond till sommaren igen?
skojjade bara.

inge kul skämt ;)

2011-01-13 | 10:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback