oh happy day

idag pratade jag med faster carina & ninni på skype och dom berättade att dom tänker boka biljetter och komma hit till mig när jag fyller år! jag kan inte med ord berätta hur glad jag blev, och vilken sten som släppte... jag har känt en viss oro över att känna mig ''ensam'' när jag fyller tjugo. eller sofia är ju här, och mina andra kompisar men det blir ändå inte samma människor som i sverige, inte med min familj liksom.. och ingen jättefest som jag hade kunnat haft i sverige så att säga..

nu blir det perfekt, middag på en mysig restaurang med carina, ninni & sofia.
hade gärna velat haft mamma, anna, lillebror, syster & lillasyster här också men det är inte bara åka som mamma säger, allt ska ju liksom stämma.

det ska hur som helst bli så innerligt härligt att carina och ninni kommer hit, jag är sååå himla glad!
från den 2-7/6 tror jag vi pratade om och dom ska få se underbara hamburg när staden är som bäst, på sommaren. oh jesus vad jag längtar, iiiiih!



l o v e




Vi längtar oxå...ska bli så roligt att se hur du bor.Älskar dig...

2011-01-15 | 18:49:16

Lilla pussgurkan va roligt vi ska ha det i Hamburg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Du får ta reda på alla bra ölhak så vi slipper va törstiga när vi kommer.Kram från mig!

2011-01-15 | 19:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback