men bara symboliskt liksom...

kvällen igår slutade typ klockan elva för min del, dyngfull...
spydde som ett djur och däckade i min säng som inte ens hade några sängkläder ibäddade!
kom fram till att jag drack två liter vin igår, inte så konstigt att det gick som det gick, haha.
skönt iallafall att vara hemma hos sig själv när det spårar och bara behöva gå två trappor upp och sova,
hur som helst blir det inte sådär på ett bra tag framöver... jag mår precis som jag förtjänar idag kan jag säga!

sitter och pratar med sandra på msn nu, galet hur länge jag har känt henne utan och innan nu..
det är femton år nu till sommaren, femton år!? helt sjukt vad åren går fort.
iallfall så kommer min lilla zazza porrfrånis hit i början på april, åh vad jag längtar!

imorgon är frida fridell ledig, vilket betyder sovmorgon på en måndag! FABULOUS.
kommer antagligen fortsätta vara bakis imorgon så det kanske var lika bra.... haha.
blir inte många knop iallafall, kanske kliver upp och startar tv'n, eller så sätter jag den på standby så jag bara kan trycka igång den med tv-tryckaren så jag slipper kliva upp ens en gång, haha lat tjej nummer ett!







jag såg en sjukt vacker bild i det här inlägget, det skulle jag vilja ha på min vägg.

2011-02-03 | 02:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback