listigt

JAG:
*kan se skräckfilmer själv? ja, men helst utan ljud då
*är snäll? nja, eller jo det är jag nog
*väljer högklackat före sneakers på en utekväll? före sneakers väljer jag allt
*sjunger i duschen? ja
*är galen? nej, helt normal
*har tatuerat mig? ja
*någonsin frågat chans på någon? har jag garanterat gjort
*har något syskon? ja, världens bästa
*har sprungit från polisen? hah, ja faktiskt
*varit och sett någon världsartist? jajamen


VISSTE DU:
*att idag har jag – kollat på familjen annorlunda
*att i kväll ska jag – sova
*att mitt mål i livet är – att köpa en vit iphone typ
*att jag nästan aldrig – använder avancerade ord
*att jag alltid blir tagen för att vara – osmart, av någon anledning
*att jag känner mig som - en sjukling
*att jag inte kommer ihåg- det jag glömmer
*att när jag vaknar på morgonen – kollar jag ut genom fönstret för att kolla vädret
*att innan jag går och lägger mig – går hjärnan på högvarv
*att jag verkligen inte tycker om – höjder
*att låten som går varm hemma hos mig just nu är: can't stop love - darin


VAD
*har du för mobil?- sony ericsson
*vad spenderade du senast pengar på? – lösnaglar, redbull & cigg
*kommer hända för dig i sommar? – en underbar sommar i hamburg först, sen gatufesten och efter det priden, sen börja plugga förhoppningsvis 
*käka du senast? - ett hallon
*längtar du till just nu? - att bli frisk
*vad har du på dig? – kläder.
*ska du göra imorgon? - posta tre brev, lämna barnen på dagis & skolan, sen vila



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback