karma is a bitch

nu vet jag.
nu vet jag vad alla mina kompisar har menat alla de gånger dom sagt att jag pratat dom till sömns, alltså att jag har pratat så länge tills att dom har somnat.
igår när jag & sofia gick och la oss var hon så speedad, och sen gick hennes mun som en skördetröska eller någonting konstant i två timmar tills jag somnade.
jag tyckte dock det var skönt att somna när någon annan pratade, jag ska tvinga sofia att prata mig till sömns på varenda sleepover framöver, haha.

igår kom första anna hit och färgade håret på mig, sen gjorde jag slingor på henne.
senare kom sofia och då gjorde jag fruktsallad och sen kollade vi på the social network som var lite konstig men bra, antagligen bra för att den handlade om facebook.

nu ska vi gå med småtjejerna till skolan och dagis, sen äta frukost!
sen ska jag ta och sova någon timme till, jag är stentrött.

pusshej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback