after laughter comes you

jag har aldrig förut klivit upp halv åtta för att åka och träna i hela mitt liv, eller jo. för många år sedan när jag hade brutit foten åkte jag och mamma och simmade en morgon när jag tagit bort gipset, men that's it.
det var iallafall skönt att träna men de var grymt jobbigt idag, fy.
det blev iallafall tjugo minuters massage efter träningen, sen satt jag i bastun i minst en timme innan jag åkte hem igen.

nu är jag trött, så himla slut i varenda kroppsdel.
ikväll blir det inte många knop... ska väll spela något spel med linn eftersom jag ska vara barnvakt typ.
sofia kommer senare, men de är först om några timmar så jag skulle nog tippa på att jag redan sover då, haha.

imorgon ska vi träna BBP igen klockan elva, detta börjar bli sinnessjukt! vad håller jag på med?
kliver upp och tränar istället för att njuta av en sovmorgon, i need some serious help...

nu ska jag ta och kolla på solsidan och mysa ner mig i soffan innan det är dags för babysitting,
hej så länge.

Men gumman...de e ju såååååååå himla bra att du tränar,de gör gott dit de kommer 'om man säger så'..för att citera din lillebror litte grann..:)



I Looooove joooooooooo :))



Puss puss puss

2011-01-21 | 23:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback