jag tror vi skiter i dillen du...

sofia kom senare än bestämt och eftersom hon inte visste att jag hittat mitt tyska simkort hade hon smsat det till mitt svenska nummer och när timmarna gick trodde jag typ att hon blivit mördad på s-bahn eller något, haha nördig tjej.

vi har fnissat och skrattat typ hela kvällen, det var bara ''sex-scenerna'' i brokeback mountain som var seriösa, eller halvt seriösa iallafall.. haha.

imorgon har jag sovmorgon så bara därför ska jag sega mig och vara vaken så länge jag kan,
haha.

imorgon är det provträning på LFC som gäller, hoppas det är kanonbra,
jag är ju taggad hallå?

näe, nu ska jag avsluta första säsongen av andra avenyn och sen klämma en film!

sista veckan i mars kommer nog elin hit till mig på en weekend,
det blir kompisvår framöver och det känns GRETT!

puss hej.









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback