jag älskar EMD

nu ska jag vila en timme medan mina kläder torkar så jag kan vika in dom i garderoben.
ikväll skulle egentligen jag och sofia åka till anna men jag hade glömt att jag skulle sitta barnvakt... humpf!
då får sällskapet komma till mig istället, haha.
anna flyttar till england på söndag och det suger, det suger lika mycket som att han flyttar till spanien..

något som inte suger är att danmarkshelgen blir den 4-6 mars som det ser ut,
roligt! dock knöt det sig i min mage när det kom på tal om att man skulle sova i sovsäck och grejer i något ungdomsrum.. inte riktigt min grej? jag tar absolut med mig täcke och kudde kan jag ju lova, och sen kanske man kan hyra en resesäng i danmark någonstans... haha, jag är dåligt på camping och grejer!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback