hej

vilken fantasi på rubriken, kunde det bli bättre?

iallafall så drömde jag att pappa & ullis försökte döda mig inatt genom att sticka mig i halsen med baksidan av en elvisp, alltså baksidan av själva vispen och inte maskinen liksom. det var jättehemskt men farmor & mamma kom iallafall och räddade mig, sen vaknade jag alldeles svettig! marddrömmar i alla ära men denna var verkligen sinnessjuk. det sitter fortfarande kvar i huvudet hur jag sa håll käften påre du å gubbe till pappa, tänk er att jag säger det skitargt så förstår ni det roliga! haha.




idag är alla skolbarn lediga p.g.a studiedag ungefär.
jag & linn har varit och handlat nu på förmiddagen, sen gick vi och fikade. eller jag käkade frukost och linn fikade eftersom hon redan hade ätit frukost och det hade inte jag.
nu är halvsvenska grannflickan liv här och leker med linn så jag kan göra vad jag vill, life is great! jag är faktiskt förkyld och trött så jag ska försöka vila lite.
ikväll ska jag vara barnvakt åt ebba och innan det hade jag tänkt att träna igen men det blir nog inte så idag, vilodag istället!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback