jag gör allt på en och samma gång istället

TIO FAKTA OM MIG SJÄLV + EN BILD
jag är lik min mamma
jag är jävligt tjurig
jag älskar smarties
jag läser böcker som om jag vore en nörd
jag kan inte vissla
jag kan fortfarande inte förklara varför jag åkte på rockkryssningen
jag vet att folk skrattar åt att jag skrattar men jag kan inte hjälpa det
jag är tjock men jag är jävligt glad ändå
jag önskar att jag vore lesbisk
jag skulle absolut kunna bli så arg så att jag skulle kunna döda någon







NÅGON JAG SKULLE VILJA TRÄFFA JUST NU





MIN FAVORITÅRSTID
jag tar nog sommaren tror jag. alla årstider har ju sin charm brukar jag tycka men sommaren är nog bäst ändå, det känns som allt är ljusare under den tiden liksom...



MINA MÅL/DRÖMMAR/ÖNSKNINGAR
jag tar bara det realistiskt då.
jag vill klara av att bli barnmorska är en dröm, jag vill gå ner några kilon är ett mål, jag vill ha en vit iphone är en önskning.



NÅGONTING JAG VILL HA MER ÄN ALLT ANNAT JUST NU








TYP AV KILLAR JAG FALLER FÖR
haha, då var vi där igen.. jag orkar inte förklara, lägger in ett förslag istället!
men alltså faller för vet jag inte om jag skulle säga, snarare.. tänder på typ, haha.







EN DÅLIG VANA JAG ÖNSKAR ATT JAG INTE HADE
ja, det blir väll denna bitning på naglarna.. eller tummen kanske jag ska säga?


EN BILD PÅ MIG OCH MIN BÄSTA VÄN







EN BILD PÅ ETT STÄLLE DÄR JAG VARIT

skälderviken, helt underbart.



EN BILD PÅ MIG FÖR ETT ÅR SEDAN






EN PERSON JAG VILL BYTA LIV MED FÖR EN DAG


jag skulle bara vilja förstå hur man lyckas,
hur man tänker och hur man resonerar...
jag skulle vilja veta vad pappa egentligen tycker, tänker och känner.






EN BILD PÅ MIG SJÄLV SOM ÄR TAGEN AV NÅGON ANNAN






MIN REAKTION NÄR JAG SER MIG SJÄLV I SPEGELN
var inte säljakten slut för iår?



EN LÅT SOM FÅR MIG ATT GRÅTA
takida - give into me




MITT FAVORITPROGRAM



jag måste nog ta gossip girl, ed westwick är ju så fruktansvärt het.
annars är ju grey's anatomy, cougartown och bonde söker fru favoriter.





MIN FAVORTIHÖGTID
ah, jag tror jag måste egoistisk nog att säga min egen födelsedag! hehe.









du ville ju va me dina vänner å ha kul!!!!!!

2011-01-24 | 18:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback