förra årets...

bästa kille - lillebror.
bästa tjej - sofia.
kärlek - body shop.
besvikelse – .
roligaste - sofia.
saknad - olika.
nykomling – sofia.
gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? – ja.
dog någon som stod dig nära? – nej.
vilka länder besökte du? - sverige & tyskland.
vilka datum från 2010 kommer du alltid att minnas? – 29 april, 4 juni, 6 juni, 11 juni, 15 juli.
största misstaget? – haha.
har du varit sjuk eller skadat dig? – det har jag säkert.
bästa köpet? – oj, pälsmössan tror jag.
vad spenderade du mest pengar på? jag spenderar inga pengar.
gjorde någonting dig riktigt glad? – studenten kanske?
vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010? – sexy bitch.
är du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - gladare.
vad önskar du att du gjort mer? – solat.
vad önskar du att du att du gjort mindre? – svurit.
hur tillbringade du din midsommarafton? full som en kastrull på reeperbahn.
har du druckit alkohol i år? – ja.
har du vart stupfull? - ja.
har du sett någon varit full? – ja.
blev du kär i år? – nej.
hur många förhållanden? inga.
favoritprogram i sommar? hade inte tid att kolla på tv då.
bästa boken du läste i år? jag vill inte dö, jag vill bara inte leva.
största musikaliska upptäckten? – hästpojken kanske?
något du önskade och fick? – nya tofflor.
något du önskade dig men inte fick? – en ny, svart väska.
finns det något som skulle gjort 2010 bättre? – garanterat.
hur skulle du beskriva din stil 2010? svart.
vad fick dig att må bra? mina vänner & min familj.
vem saknade du? flera stycken.
fått någon ny vän? ja, flera stycken.
vad gjorde du på din födelsedag 2010? – mina vänner överraskade mig och sen åkte vi till andersön och myste, hur bra som helst.
sammanfatta 2010 – alkohol? haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback