förhoppningar och regnbågar

vaknade inte så värst sent imorse, klockan var kanske tio?
solen sken på en klarblå himmel och jag öppnade fönstret sen låg jag iallafall kvar i sängen och läste en timma inna jag masade mig upp och åt frulle.

gick ut en timme på förmiddagen också, så underbart väder men trots att solen sken som tusan var det lite småkyligt.. gud vad jag längtar till den riktiga våren och sommaren!

nu har jag hållit på att dammsugit och sånt ett tag, det är jättetråkigt men ack så skönt när det är klart!
ebba skulle följa med en kompis hem efter dagis idag så då ska jag passa på att hämta linn och hitta på någonting med henne, det blir nog något pyssel av något slag skulle jag tro.

när jag städade förut hittade jag en undanstoppad kartong med massa cdskivor som jochen och heide stoppat undan och i den fanns mycket bra vill jag säga! det blev lite utökning i skivhyllan där det innan endast fanns lars winnerbäck och thåström... samt en ljudbok av liza marklund! haha. nu finns där även bob marley, håkan hellström, cheryl crow, elton john, bryan adams, ulf lundell & bruce springsteen. fina fisken det!

ikväll är det träning igen, ingen dans idag iallafall då det bara är tre dagar i veckan.
på torsdagar är det step, woop woop!



vädret idag, inget att klaga över så att säga!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback