flås...

har varit och tränat första passet idag, jag är typ helt slut.
sämst kondition någonsin men de ska nog bli bättre!
dock var kordinationen jävligt bra, men hur som helst så känns det kanon att ha kommit igång och om jag orkar så ska jag kötta på gymet imorgon på förmiddagen. annars är det onsdag, torsdag & lördag denna vecka :)

nu sitter jag och avslutar denna dag med lite micke persbrandt och oskyldigt dömd,
det ska bli skönt att krypa ner i bingen sen!






skitbra bild ju.

Skratt...japp klockren bild :)))

Va bra gumman att du kommit igång,du kan verkligen OM du vill..de e iaf ett som e säkert !

Bra älskade Frida,kämpa på !!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2011-01-18 | 00:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback