femtionio frågor

1. Hur gammal är du om fem år? tjugofyra
2. Vem var den sista du träffade? min aupair-pappa
3. Hur lång är du? hundrasextiofem centimeter
4. Vilken var den senaste film du såg? titanic
5. Vem ringde du senast? sofia
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ingen aning
7. Vad är dagens planer? städa bokhyllan
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? separerade fiender skulle jag nog säga
10. När såg du senast din mamma? i julas
11. Vilken ögonfärg har du? grön/bruna
12. När vaknade du idag? 07.00
13. Har du någon gång hittat en katt? haha nej men min syster släpade hem en ''kattunge'' som vägde typ fem kilo
14. Vilken är din favoritplats? jag har flera favoritplatser men här i hamburg är det nog elbe einkaufzentrum
15. Vilken plats föredrar du minst? ute hos pappa i marieby
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? någonstans i världen?
17. Vad skrämde dig som barn? att en tjuv skulle smyga in på natten och klippa av lillasysters tunga
18. Vem fick dig att skratta senast? min aupair-pappa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? vad är vinylskivor? sådana jättestora?
20. Har du stationär eller bärbar dator? en trasig bärbar dator
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med
22. Hur många kuddar har du i sängen? två
23. Hur många landskap har du bott i? ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? hahaha ja
5. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? tofflor
26. Är du social? ja
27. Vilken är din favoritglass? passionsfrukt sorbet
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? handla
29. Tycker du om kinamat? ja
30. Tycker du om kaffe? ja
31. Vad dricker du till frukost? te & mjölk, ibland grapefruktdryck
32. Sover du på någon särskild sida? nej
33. Kan du spela poker? ja, klädpoker kan jag spela
34. Tycker du om att mysa? beror väll på med vem
35. Är du en beroendemänniska? absolut
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? inte känner, men jag vet några
37. Vill du ha barn? nej
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska & tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? ja
40. Föredrar du havet eller en pool? hav
41. Vad spenderar du helst pengar på? oj, jag vet inte.. skor kanske
42. Äger du dyra smycken? beror på hur man definierar dyrta
43. Har du någon gång testat narkotika? nej, jag är inte dum i huvudet
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? spagetti bolognese
45. Vem är den roligaste människan du känner? oj, sofia eller bajjan tror jag
46. Välj ett ärr på din kropp? min ''krater'' under ögonbrynet som vart kvar efter en vattkoppa
47. Vad har du för ringsignal? när jag drömmer - hästpojken
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nej
49. Flirtar du mycket? nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? hos min förra aupair-familj
51. Kan du byta olja på bilen? nej, men jag kan fylla på olja
52. Har du fått fortkörningsböter? nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? ett nytt liv på köpet
54. Läser du dagstidningen? ja, torsdagar och söndagar
55. Prenumererar du på någon veckotidning? inte nu, men i sverige brukar det vara veckorévyn
56. Dansar du i bilen? haha va?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? radio hamburg
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ebbas namn
59. När var du i kyrkan senast? igår


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback