eftseuka

skulle egentligen gått på ett pass med step nu klockan sju men så blev det inte.
jochen var tvungen att vara kvar på skolan till åtta och heide har en telefonintervju mellan sju och åtta!
jag vart typ sur, eller irriterad för att jag inte kom iväg på passet.. dock drar jag på gymmet direkt när heide är klar och klämmer ett pass imorgon klockan tio på förmiddagen istället.

iallafall så fick jag precis reda på att jag är ledig de två första månaderna i mars,
ska glo runt lite om de kanske är någon utav småsyskona som kan komma hit då.
annars blir det väll hemmafester och sovmorgnar eftersom jag kommer vara ensam hemma,
hehe.







frukterna jag gör smoothie av, snorgott!


GÖTT FRIDA :)

2011-01-27 | 20:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback