coming tomorrow

har haft en fin tid i sverige, men nu känns det skönt att få möta upp sofia och hanna imorgon och åka tillbaka till hamburg.
uppdaterar KANSKE lite mer detaljerat när jag kommit hem och har tid för att sitta vid datorn.

nyår var galet roligt, spårad dock..
tack alla fina vänner för en minnesvärd kväll dock, och tack till trädet som jag ramlade in i och skrapade upp låret.


igår var jag, emma & manda och såg himlen är oskyldigt blå på bio,
ingen favoritfilm direkt men absolut sevärd och mysig, porrig också eller?

jag spenderar sista kvällen på alingsåsvägen med carina & ninni,
ikväll ska vi äta tacos och kolla på någon mysig film!

haha emma sa idag att det vore bra om jag dog för då skulle ju jag stanna kvar här i stockholm,
haha det blev nog lite fel i hjärnkontoret där, baby.
ännu nästa vecka kommer manda & emma till mig i hamburg ju! längtar.




ciao.

hahah jag menade egetligen att du skulle typ bryta ett ben eller nått i den stilen :D

2011-01-07 | 01:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback