att spara på onödiga saker

jag har länge samlat på massa onödiga papper, lappar, kvitton, gratulationskort, flygbiljetter, tågbiljetter, bussbiljetter, andra roliga saker och bla bla bla...
har samlat allting i en pärm som garanterat var 3-4 dm tjock och helt sprängfylld!

idag har jag rensat, och kastat typ allting.
varför ska jag spara på massa skräp för?
jag kastade papper efter papper, kvitto efter kvitto och skräppåsen fylldes snabbt.
jag sparade bara mitt gamla pass, sakerna här ifrån tyskland, ett foto på mig, joanna & amanda när vi gick i femman och ett tidningsurklipp på mig och sandra när vi var små och hade sett stuart little på bio! hahaha den var verkligen galet rolig att hitta.

hittade även en lapp som jag skrivit i min frustration över pappa i september,
skriver in det senare för jag måste åka till altona snart.

känns skönt nu när det är gjort, och nu är det slut på sparandet!
grejerna från tyskland behöver jag till min scrapbook-minnesbok jag ska göra till sommaren men allt annat skit det kastade jag, skönt.

det fanns en sak, bara en sak till som jag inte kunde kasta...






en strumpa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback