ah, jag blir galen

heide tjatar om att jag ska stanna kvar här i hamburg och plugga här istället, fortsätta lämna och hämta barnen måndag, tisdag & onsdag, bo kvar o.s.v men jag känner att det inte kommer funka..
jag vill bo i sverige, eller åtminstonde känns det så nu?

fast... dom ska göra om hela övervåningen (mitt place) till sommaren och arkitekten var här och kollade på våningen idag och det kommer bli så jävla fint.. bygga ut en balkong på minst en sida och öppna upp så det blir högre i tak och sätta in ett ännu större fönster o.s.v och det skulle vara drömmen för mig att få bo men man kan inte stirra sig blind på det... jag skulle aldrig palla med språket och ärligt talat inte fortsätta med att inte träffa min familj och mina vänner så ofta..

det tåls att funderas på måste jag säga,
men ja....






rummet ser iallafall ut såhär nu,
duktig jag är på att använda paint va?

en våffla går inte att ätas utan sin smultron sylt så du får så lov att komma hem <3

2011-01-25 | 22:35:45

du är den bästa paintaren ja sätt!

2011-01-26 | 14:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback