abbigliamento

idag har jag städat min garderob, verkligen grovstädat.
kastat fyra påsar fullproppade med kläder!
jag aldrig någonsin ägt såhär lite kläder men jag måste ärligt talat säga att det känns skönt..
sex par leggings istället för fjorton, sju bh:ar istället för tjugotre, sparade bara mina vita strumpor istället för trettio par jag inte använder, ja ni förstår..

nu ska jag fixa naglarna och sen hoppa i säng och kolla på emma åklagare!
ah just det, jag köpte en ny väska idag också.. moa har ju haft sönder min ena friis&companyväska för 900:- och NEJ jag köpte inte någon friis&companyväska nu, funderar på om moa ska få avbetala den hon hade sönder dock.. men jag köpte en snygg, svart med lite detaljer sådär, nöjd är jag.






Hej gumman,du har ett par rosa strumpor hos mig oxå,så då har du ett par till.

Älskar dig,,,

2011-01-12 | 08:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback