vals för satan

imorse när jag stod och gjorde min smoothie med blåbär så råkade jag välta hela kannan och det bara flög över hela köket när den slog i marken.. kollade snabbt om jag fick något på kläderna men kunde inte se någonting på koftan, inget på mina leggings och ingenting på linnet.. men tror ni inte att det kom små fläckar på mitt VITA underlinne? hahaha, så typiskt min otur..

åkte och tränade kl 10.00 och var helt slut när passet var klart,
duschade och segade i bastun så länge jag kunde och när jag kom tillbaka till omklädningsrummet och öppnade mitt skåp så ser jag att min väska är borta, vart fan är min väska? shit, glömde den på bänken... vänder på mig och ser att BÄNKEN ÄR TOM!? åhh, vart är min väska... detta är inte sant... kände hur paniken kom krypandes och paniktårarna började trycka.. mina träningsskor, mina träningsstrumpor, mina träningsbyxor, min peak-huvtröja, allting var borta.. klädde på mig med världens fart och stampade ut till sandra i receptionen med tårar i ögonen och berättade att hela min väska var borta.. då tar hon fram den bakom disken och flinar, sen sa hon att någon lämnade in den och antagligen trodde den hade blivit kvarglömd... överlycklig tjej som gick tillbaka och fönade håret vill jag lova!


nu har jag gjort iordning tre födelsedagskort till, varför är det så många som fyller år i februari för?
anna, morfar, vicky, ida, ruth, emma & farmor fyller år allihopa, herregud...

i eftermiddag ska jag hälsa på en familj som bor fem minuter härifrån, med en svensk mamma som ska börja med sina pilateskurser igen och behöver en tjej som behöver lite extra cash i fickan som passar hennes barn medan hon har kurserna och den tjejen, that's me! barnen är riktigt små dock.. lotta 2,5 år & moritz 8 månader så det kanske blir något att bita i? gosigt med en bebis iallafall, hihi.

nu ska jag rymma upp lite på mitt rum, sen bara slappa och kolla på veckans avsnitt av landskampen som jag missade igår när jag satt och skype:ade med denize & lotta i över en timme.
på tal om denize så träffar jag henne om en vecka, bara en vecka? helt sjukt underbart.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback