vad ska jag ha för skor? men köp ett par bara

hämtade barnen pa fritids och skolan och sen begav vi oss till elbe,
vi käkade glass, köpte lite kläder till barnen, massa pysselpapper, nagra badgrejer till badkaret som barnen ville ha och lite mer grejer.
sen begav vi oss hem, jag lagade mat medan dom plaskade runt i badkaret.

nu ikväll, medan linn kollade pa barnprogram och ebba sov i soffan passade jag pa att skypea med cinen, ninni & anna som var i el stockholmo pa besök! jag fick skratta, ja om jag fick skratta! längtar sa mycket efter dom allihopa... kärlek.

nu har jag burit upp ebba i sängen, nattat linn och slagit mig ner i soffan med familjens dator istället för min egen för att kunna kolla pa svtplay och klass9A som jag inte kan se eftersom mitt svtplay fortfarande inte fungerar? skitdator.

imorgon är det melodifestivalen och da ska jag ocksa dra nytta av denna dator och svtplay,
far hoppas att barnen somnat da sa man slipper springa och jaga dem medan melodifestivalen är,
haha ego-frida.

nej, nu ska jag fortsatta kolla pa klass9A och jag känner att jag var väldigt duktig i skolan när jag ser det,
hehe.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback