hallelujah, jag högt måste sjunga

dansen ikväll var mer än svår, jag var verkligen sämst.
sen kan jag inte undgå att tänka på vad mina nära & kära skulle asgarva om dom såg mig stå och skaka rumpan på det där viset, haha.

nu har jag kollat på familjen annorlunda, samma skräckblandade förtjusning som alltid.
åka på ullared med ungarna och handla för nästan 10.000 låter inte klokt kan jag tycka,
men det är underhållning på hög nivå.

nu ska jag snart hoppa ner i sängen och läsa lite,
vänta på att mamma ringer en signal och sen ska jag snutta kudden.

om ni undrar varför jag plötsligt vart så glad idag så ska jag ta och förklara det nu:

min kära faster ringde idag och berättade att det var klart med tre veckors jobb på bromma flygplats innan priden till sommaren. jag vart så glad att det kom tårar, fattar ni hur glad jag blev då eller? helt otroligt.
tänk att carina förtjänar en egen stjärna i himlen, nej mer.. en egen himmel för allt hon gör, för hur genuint och äkta hon bryr sig, för hur mycket kärlek hon ger och hur hon ställer upp. det är få människor förunnat att få ha någon som henne och det är så otroligt värdefullt.
känns bra att få tillbringa veckorna i stockholm också istället för östersund, jag kommer hinna med östersund flera gånger om framöver endå!

så just nu ser planeringer för sommaren ut såhär:







och som om inte det glädjebeskedet var nog så ringde mami sen och berättade att hon & anna antagligen kommer hit till mig 16-20 mars och det skulle verkligen vara helt underbart, åh jag är bara så himla glad nu!
tänk att få dela en weeken med mummies här i hamburg, mitt hamburg! åh, kärlek.

men nu måste jag bege mig mot sängen,
yoga imorgonbitti och sen måste jag komma ihåg att införskaffa en ny kalender också.. herregud, mycket att komma ihåg.

godnatt!


ååååååååååh kommerdu den 1 juli!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 du ska bo hos mig så jävla hårt!

2011-02-24 | 20:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback