tjena jobbig kväll

jag längtar efter mamma, anna, carina, morfar och mina småsyskon så mycket att jag skulle kunna gå itu vilken sekund som helst.
tanken på att kunna sitta hemma i soffan och spela guitar hero och sjunga för full hals och att anna asgarvar uppe i köket får mina tårar att rinna, eller när mamma sitter och nynnar i husvagnen och spelar luftgitarr, kärlek.

jag har snart druckit en flaska vin själv, vad hände?
i min ensamhet.. eller ensamhet, sofia har precis gått och lagt sig, min lilla tröttfis.

jag är iallafall nöjd efter kvällens melodifestival, den var helt okej.
ser fram emot imorgon när sanna kommer hit också, då ska vi se klart andra säsongen av en ängels tålamod!

nu ska jag fortsätta lyssna på musik och nörda runt på internet,
ska tvinga mig själv att vara vaken flera timmar till eftersom att jag kan sova hur länge som helst imorgon.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback