sunday

jag är så less.
önskar att jag bara kunde knäppa med fingarna och tjejerna försvann, snorungar alltså!
nåja, snart kommer förhoppningsvis föräldrarna hem och sen åker jag till aupairträffen och andas ut.

igårkväll kollade jag och sanna på the exorsicm of emily rose och sen the ring.
det gick ändå bra och somna, kanske för att vi pratade till vi somnade mitt i en mening ungefär.




nu har jag iallafall valt område för priden,

tänkte först välja sjukvårdare som förstahandsval men om jag inte skulle tagit VIP där så hade jag efter ett tag undrat om jag hade varit sjuk eller något, haha.
man behövde inte ha någon legitimation för sjukvårdare och jag är ju intresserad så det blev det solklara andrahandsvalet istället.
alltså, hellre gå runt som sjukvårdare än typ sitta och ta emot biljetter liksom.
fast nu tror jag att jag ångrar mig, skulle tagit sjukvårdare som förstahandsval.. eller nej, tänk om man skulle få möjlighet att hänga med regina lund.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback