still pöking

skönt att jag mår bättre, dock börjar en förkylning smyga sig på tror jag.. men lika bra att ta allt på en och samma gång, eller? men ikväll ska jag iallafall på dansen, gud vad skönt! börjar fan klättra på väggarna snart.
först ska vi förbi någon porrbutik, snuskigt! tur man inte har några pengar att handla för då, hahaha.


idag har jag sett filmen jersey girl som var helt underbar, sen har jag kollat på ronny & ragge också.. kärlek! så sjukt dåligt så det blir roligt, haha herregud... när jag ser peter settman kan jag inte låta bli att tänka på thomas green, hahah det är ju skitroligt!






jag har iallafall fastslagit tatueringen nu,
ska nog åka till true rebel imorgon och boka tid och kolla priser!


'' ho bisogno di una buona ragione per morire,
per rendere la vita meravigliosa ''


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback