som ett brev på posten

idag hade jag fått brev. från pappa.
jag blev jätteglad och tänkte yes han kanske ändå har förändrats lite? och jag kände direkt igen handstilen på kuvertet och på baksidan var det prplast-loggan så vem det var ifrån var inte oklart på något vis. brevet var dessutom ganska tjockt så jag tänkte att han kanske hade skickat med något roligt och jag vart alldeles ivrig!
när jag öppnar brevet är det fyra kuvert där i, med andra brev.... ett från banken, och tre från studera.nu och jag tänkte jaha? men vart är brevet från pappa då? nej, precis... inte en lapp, inte en notis, inte ens en rad ifrån honom utan bara dessa fyra brev.. ja, tack så mycket jag behövde breven från studera.nu men alltså.. ja.. kunde han inte ha skrivit ''hej frida, hur mår du? '' iallafall då? möööh... tror nog jag ska sluta hoppas, blir ju ändå bara så jävla besviken jämt.



åh, får så ont i hjärtat..

fyfan vad jävla lågt, idiot..

älskade älskade du, saknar dig kom hem <3

2011-02-07 | 17:35:52

åh, får så ont i hjärtat..

fyfan vad jävla lågt, idiot..

älskade älskade du, saknar dig kom hem <3

2011-02-07 | 17:36:17

VAD ÄR DET FÖR DJÄVLA FEL.........

HJÄRNSLÄPP ELLER VAD???

DET ÄR TUR ATT DU HAR TRE MAMMOR SOM BRYR SIG.

ÄLSKAR DIG.

2011-02-08 | 07:40:59

fy fan!!!!

2011-02-09 | 17:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback