schlagerfeber

jag har fått schlagerfeber tror jag... kommer nog tillbringa kvällen med att lyssna på gamla schalgerhits!

besöket nere på alexander-zinn-strasse gick iallafall bra, moritz var kanske det gosigaste och sötaste jag sett!
han såg precis ut som min lillebror gjorde när han var liten, ni vet knubb-bebis-gosig-tjockis-unge liksom..
trevlig familj i fin lägenhet och allt det också.
dock var det tydligen flera som var intresserade av ''jobbet'' och anna skulle ringa på måndag när hon hade träffat alla som var intresserade.. det enda negativa med mig var att jag bara är kvar fem månader till, det är ju positivt! jag är bra med barn, det vet jag.. men jag skulle vara dålig på att vara mamma, det vet jag också!
jaja, vi får väll se på måndag hur det blir. jag hoppas inte på för mycket men en 500 kronor mer i plånboken varje månad skadar inte kan jag säga, speciellt nu när jag betalar 900 kronor i månaden för träningskortet...

nu blir det middag och sen som sagt gamla schlagerhits!
tidig kväll för imorgon är det träning som vanligt på förmiddagen,
heja frida friskt humör...







ni vet att jag funderar fortfarande på att färga håret blont och klippa mig kort...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback