nu börjar det snart

nu ska jag snart gå och hämta tjejerna på dagis & fritids, sen ska vi tillbaka hem så dom får byta om innan vi ska till elbe.
eftersom det är jag som har hand om dom hela helgen kan dom glömma att vi går till köpcentrumet i smutsiga kläder, kläder som inte matchar i färger, eller med okammat hår!
ikväll ska dom bada och tvätta håret innan dom får kolla på barnprogram, samt hjälpa till att lägga fram kläder till imorgon.
när jag har ansvaret är det jag som bestämmer (mer än vanligt) och det vet tjejerna och dom har inget emot det heller, vet inte hur detta hade gått om dom varit riktiga snorungar? nej, jag är riktigt glad att dom ser upp till mig och lyssnar på mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback