med sin meterlånga slang

nu har jag stökat på hela kvällen känns det som, men det har jag faktiskt inte!
gosat med småtjejerna och ätit god middag har jag hunnit med också, sen duschat och läst lite ur boken.
 
nu är det rena handdukar i badrummet, sängkläder i sängen så jag slipper göra det imorgon när denize kommer!
nu ska jag slå mig till ro med en skål med mjölk & flingor, landskampen och en filt! sen blir det hopp i säng och läsa månadens SOLO som jag fick låna av sanna idag, åh jag älskar svenska tjejtidningar!

imorgon blir det uppstigning tidigt eftersom jag ska hinna till lilla moritz med familj, samt köpa ett tredagarskort till denize INNAN jag möter upp henne, åh vad kul det ska bli!
givetvis blir det utgång imorgon, förmodligen med ruth, sanna och kanske nanna ska med? blir iallafall en awesome helg denna helg, det tycker vi om.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback