listigt fiffi

VEM

Vem är i rummet med dig?
sofia
Vem fick du senaste sms av? ruth
Vem tänker du på nu? ruth eftersom jag precis skrev hennes namn
Vem pratade du senast i telefon med? sofia
Vems hus var du senast i? det jag bor i
Vem önskar du var med dig nu? hemlis
Vem är din favoritsläkting? mamma såklart, hon födde ju mig

VAR

Var är din mobiltelefon?
på border
Var handlar du mest? budni
Var fick du tag på tröjan du har på dig? rean på h&m
Var åkte du senast bil? till badhuset idag

VAD

Vad åt du senast?
drack ett glas vin
Vad drack du senast? vin
Vad är det för färg på dina byxor? svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? soffan som jag sitter i
Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favorit färg? svart
Vilken film såg du senast? remember me
Vad hör du just nu? dansa tills ni svimmar - laser inc

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng?
ja
Hånglat på en bio? nej
Hånglat i skogen? hahaha
Tyckt att din kusin är het? nej, jag är ju snyggast av alla kusiner så
Sovit naken? ja
Kört över hastighetengränsen? nej, det är ju olagligt
Målat om ditt rum? ja
Dansat framför en spegel? givetvis
Fått hicka? ja
Dumpat någon? nej, eller jo
Stulit pengar från en kompis?  nej, vad var det för fråga?
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? ja
Varit i slagsmål? nej, fina flickor slåss inte
Smugit ur ditt hus? nej, har aldrig behövts
Haft känslor för någon som inte känt desamma? men det är väll självklart
Hånglat med en främling? hahahahahaha, nej usch vad snuskigt
Älskar eller saknar någon nu? jag saknar och älskar människor hela tiden


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback