'' kom hit och smek mina kukar ''

angående rubriken så slutade gårdagens bravader med att jag fick stoppa snutten i munnen för att inte väcka hela radhuset med mitt asgarv då sofia låg och filosoferade om hur det skulle låta när en schizofren skulle snacka lite dirty-talk, eller vad var det? hahaha, iallafall så fick jag kramp i magen av allt skrattande.

igår på kvällskvisten åkte jag iallafall till jennie för att passa collin några timmar, sen kom sofia dit och hängde med mig tills jennie kom hem igen.
sen korkade vi upp vinet på u3:an och åkte till dammtor för att möta upp de andra tjejerna.
vi stoppade i en euro i en telefonautomat och ringde till sanna, som redan låg på toaletten inne på down under och kräktes upp det hon hade druckit! jag kunde inte låta bli att fnissa när hon besvarade min fråga om vart stället låg med att säga: vänster.
tack för hjälpen hjärtat, men vi förstod inte ;)
jag & sofia virrade vidare och tillslut fick vi ta hjälp från sverige för att hitta en adress och sen körde vi någon som kommer bli en klassiker att åka taxi för 4 euro för att komma dit vi ska.
jag hittade dessutom en obruten förpackning sushi inne i dammtor, det stod att det var spansk sushi och jag fick för mig att det var vegetarisk sushi och sen smakade jag på det och det var INTE vegetarisk sushi utan det smakade fisk utav bara helvete och jag gick och hulkade på vägen, så nära att spy av fisksmaken och sen fick jag må illa en timme, ni vet fisk är inte riktigt min grej...

när vi kom fram hittade vi sanna på toaletten, resten av gänget satt inne och pratade med massa annat folk och kvällen flöt på och framåt småtimmarna plockade vi ut sanna från toaletten och åkte hem. då sa sanna av sig sitt ansvar över sig själv och la det på mig för det ansågs säkrare, hahaha det var verkligen sjukt kul då hon står och säger '' nej, nu tar jag inte längre ansvar för mig själv. det får frida göra! '' och det gjorde jag.
på vägen hem till mig snodde jag massa ballonger som hängde utanför något ställe nere på waitzstrasse,
och sen när vi kom hem låg vi som sagt och asgarvade i sänger alla tre innan vi tillslut somnade.









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback